Automat na maso

masomat.png

V květnu 2023 jsme v OC Fórum Liberec nainstalovali nový prodejní automat na naše maso a výrobky z něj.

V září 2024 jsme nainstalovali automat i do Bondy Centrum v Mladé Boleslavi.

Bez ohledu na naší pracovní a otevírací dobu si tedy můžete zakoupit naši výrobu i mimo Rokytnici nad Jizerou.

V automatu naleznete většinu našich výrobků, nejběžněji prodávané vyzrálé maso a sušené maso ve všech příchutích.

Složení našich výrobků si přečtěte na této stránce.

V našich automatech najdete

gulasova-120.png drskova-120.png vyvarmz-120.png vyvar-120.png bolon-120.png trhane-120.png ragumale-120.png ragu-120.png rajskamala-120.png rajska-120.png svickovamala-120.png svickova-120.png gulasmaly-120.png gulas-120.png mandlepast-120.png brusinpast-120.png demi-120.png polevkove-120.png krk-120.png eyeofchuck-120.png striploin-120.png vrchnisal-120.png spodnisal-120.png plec-120.png bbqsus-120.png citronsus-120.png medsus-120.png vinosus-120.png buraksus-120.png svestkysus-120.png

Jak to funguje?

Chcete-li si zakoupit náš produkt

  • Využijte dotykové obrazovky, na které se prezentují obrázky naších produktů (Obrázky přestanou jezdit při dotyku).
  • Při ťuknutí na tlačítko klávesnice vyskočí klávesnice na kterou můžete vyťukat číslo požadované položky.
  • Po potvrzení se rozsvítí platební terminál, prosíme držte u něj kartu o maličko déle než v běžném obchodě.
  • Při provedení platby vyjede výtah do příslušného patra a spirála či pás na něj vytlačí požadovaný produkt.
  • Výtah sjede do výdejního prostoru, zavře se nad ním ochranná clona.
  • Tahem k sobě otevřete dvířka a produkt je Váš.

Co když se něco nepovede?

Mezi běžné problémy patří

  • Naťukal jsem omylem číslo prázdného chlívečku.
    Nic se neděje platba se neprovede a peníze se Vám vrátí.

  • Produkt jsem zaplatil, výtah sjel ale nikde produkt nevidím.
    Může se stát, zvláště u prodkutů z okrajových chlívečků. Produkt je pak na kraji výdejového prostoru, šmátrejte do stran.

  • Produkt jsem zaplatil, výtah jel prázdný a produkt jsem nedostal.
    Peníze se Vám neztrhnou z účtu, blokace platby může trvat i 2-3 dny. Pokud budou problémy přetrvávat, obraťte se na naši podporu.

  • Výtah vyrazil a cestou srazil jiný produkt, sjel dolů a peníze mi byly strženy.
    Zavolejte nebo napište, obratem vyřešíme a peníze vrátíme na účet.

Kde přesně automaty jsou?

V přízemí OC Fórum u vchodu ze Soukenného náměstí (od ulice Fügnerova, od KFC)

masomat-lokace.png

V přízemí Bondy Centra u travelátorů do prvního patra.

bondy.png

Na koho se obrátit?

Ing. Miloslav Imlauf
jednatel společnosti

e-mail: imlauf@zemex.cz
telefon: +420 721 184 989

ZEMEX, spol. s r.o.
IČO 15044505
DIČ CZ 15044505
Horní Rokytnice nad Jizerou 236
512 45 Rokytnice nad Jizerou